Когато си взимате автомобил, купувате повече от само 4 колела, които могат да ви откарат където искате.
Не е изненада, че хората, които търсят нови коли, също така гледат какво предлагат те по отношение на безопасността и развлеченията, но и поддръжката, гаранцията и мощността на двигателя.
Проучване, проведено в началото на месеца от TrueCar, разкрива, че що се отнася до безопасността, камерите за обратно виждане се нареждат на челно място сред желанията или препоръчителния списък.
Съображение номер едно при покупката на нов автомобил обаче остава цената, следвана от икономичността и безопасността: съответно 94,6%, 91,1% и 90,2%.
Ако се вземат предвид обаче катастрофите, приоритетите на водачите са склонни да се променят. Онези, които никога не са имали инциденти, продължават да ценят стойността, икономията и безопасността.
Но тези, които са претърпели поне една катастрофа, посочват, че гаранцията, специалните функции, амортизационният коефициент и мощност на двигателя са факторите, които биха взели предвид при покупката на нова кола.
Специални функции, които се котират най-високо, включват вградените технологии за безопасност, като камерите за обратно виждане, сензорите за мъртвата точка, както и такива за развлекателни цели, като USB портове и Bluetooth.
Проучването подчертава факта, че макар не всички автомобили да имат камери за обратно виждане, повечето потребители биха купили кола с тази функция или биха я препоръчали на приятели. Тези, които вече я имат, смята, че е най-полезна за предотвратяване на злополуки.
Изследването също подчертава разликата между поколенията по отношение на това какъв тип автомобилни технологии се считат за най-важни или препоръчителни. Например, хората от поколение X (родените от 1965 до 1980 г.) гледат еднакво положително и отрицателно на камерите за обратно виждане, докато тези от предишната генерация (родените от 1946 до 1964 г.) търсят най-вече сензорите за мъртвата точка.