Дистанционното обучение е намалило мотивацията на учениците да учат. Това се посочва в доклад на Института за изследвания в образованието.
В изследването са участвали 16 000 ученици, като 20% от тях или всеки пети признава, че в хода на учебната година е пропускал часове, като съзнателно не си е включвал компютъра при дистанционното обучение.
Най-слаб интерес към дистанционното обучение е установен при учениците от 12. клас, а най-много внимават в час петокласниците.
53% от учениците или всеки втори, признава, че в сравнение с присъственото обучение, при дистанционното по-трудно разбират учебния материал.
Намеренията на просветното министерство са новата учебна година да започне присъствено освен ако пандемията от COVID-19 не наложи друго.
Прочетете още
- 17:45 Челен удар край Сливен - полицай реагира светкавично и спаси дете
- 17:00 Умишлено: Вандал троши по чужда кола СНИМКА
- 16:00 СНИМКИ разкриха фрапиращото състояние на градска тоалетна
- 11:25 „Съществуват нерешени въпроси между София и Скопие": „Съединени българи" с отворено писмо до премиера Росен Желязков