"Ето така чакат такситата своите клиенти в чужбина..", с тези думи започва публикацията на Диана Начева, която изказва разочарованието си от таксиметровите услуги у нас. 

Жената споделя и снимка, на която виждаме как таксиметров шофьор е отворил багажника на служебния си автомобил и е в търпеливо очакване на своя клиент, който според Диана, е чужденец и заслужава да му се обърне по-специално внимание. 

"А в България, викайки такси половин час по-рано, предупреждавайки предварително, че си с куфар, бързайки - ти казват умишлено, че няма свободни коли в петък следобед.", пише Начева във социалната мрежа Фейсбук. 

Проучване показва, че качеството на транспортните услуги, специално за София, все още изостава и във всяко четвърто такси се пуши. Много от българите вече са пътували в Европа и техните отзиви по отношение на качеството на таксиметровите услуги са предимно положителни, но за България не може да се каже същото.

"Когато толкова им пречи, че си с обемист багаж, да сложат определена такса за чанта или куфар, а не да карат карат чакащия да се побърка от нерви, че не успява да достигне навреме на посочено място, заради това, че колата не е комби и гавовата бутилка е в багажника и няма място.", споделя Диана и допълва: "P.S. Звънял си предварително на поне 5 фирми и от преминаващи свободни таксита - нищо... Нерви и търпение да имаш. После ходи се обяснявай на цял автобус защо си закъснял?".

Снимка: Диана Начева / Facebook