Предизборната кампания тече с пълна мощ. Седмица преди изборите партиите неумолимо се надпреварват за местния вот, а залогът е кметското място.

Избирателите са свикнали на какви ли не креативни кампании от години - партиите се рекламират по хранителни продукти, раздават кебапчета в парка и зоват за вашия глас. Правят концерти, раздават балони и се надяват онова, което пускате в избирателната унрна, да е в тяхна полза.

Тази година отново заложиха на сигурно. Най-добрият път към любовта е стомаха, казват хората, и това никак не е случайно. Затова и партиите искат да спечелят обичта на избирателите основно с помощта на хранителни продукти.

Рекламните материали включват, освен типичните флаери, плакати, химикалки и бонбони, те включиха в агитацията си и хляб, пасти и тениски.

Така например ликът на независимия кандидат за кмет на Карнобат Георги Димитров, който се бори за нов мандат, грейна върху опаковката на марка хляб, заедно с това на кандидата за общински съветник Станчо Станков, който е част от коалицията, в която влиза АБВ.

Снимката бе пусната в социалните мрежи и предизвика редица коментари.

Потребители заявиха, че това е прекрасна мотивация да се откаже тестеното изделие, а други пък бяха напълно категорични - някои приемат прекалено буквално думите "Хляб и зрелища".

В социалните мрежи се появиха и снимки на сухи пасти, върху които е залепен номерът на ГЕРБ за местните избори.

Коментарите и тук, разбира се, не изневериха и потребителите отпуснаха въображението си: "След като избиха прасетата ще ядем сухи пасти", коментираха някои, а други пък изразиха критика - "Много тънко искат да минат, по добре кифли с мармалаТ".