В епохата на бързината и ефективността времето е ценен ресурс за всеки от нас. В Стара Загора обаче клиенти на известна верига бензиностанции изразяват недоволство от забавянето на обслужването поради неочаквано превръщане на касите в мултифункционални точки, където освен зареждане се предлагат и други услуги.

На фокус е оплакване в социалните мрежи от жителка на Стара Загора, която споделя редовните си неприятни преживявания в бензиностанция ОМВ. „Когато отида да зареждам гориво и отида да платя, пред мен се започва - поръчка за кафе и закуски, което ме кара да чакам неоправдано дълго, докато се обслужат тези поръчки“, споделя тя.

Времето за чакане на касата вече не се измерва само в секунди за плащане на гориво, а се удължава значително, когато касиерите се превръщат в баристи и сервитьори. Това противоречи на очакванията за бързо и ефективно обслужване, особено в контекста на зареждане с гориво, където клиентите често бързат.

"В България е така, милионерите искат с един човек да свършат цялата работа", пише язвително старозагорчанин.

"И в Лукойл е така... един час откарах лятото към морето, щото всичко живо беше тръгнало да пие фрешове и да яде какво ли не по бензиностанциите... Безмозъчна работа...", уточнява коментираща.

"Решили са един човек да върши всичко за сметка на втора (според тях излишна) заплата и времето на клиентите, които са там просто да заредят гориво…", обобщава друга жена.

И други клиенти споделят своето разочарование и подкрепят идеята за оптимизиране на процеса на обслужване. Експерти по управление на клиентски потоци пък предлагат въвеждането на отделни каси за храна и напитки, което би могло да намали времето за изчакване и да повиши удовлетвореността на клиентите.

Ситуацията не само в бензиностанциите на ОМВ Стара Загора предизвиква въпроси за ефективността и клиентоориентираността на услугите. Време е за преосмисляне на процесите и потенциално въвеждане на подобрения, които да отговорят на очакванията на клиентите за бързина и ефикасност. Необходимо е ръководството на веригата да обмисли сериозни стъпки към подобрение, за да запази доверието и лоялността на своите клиенти.

Приканваме всички, които са изпитали подобни неприятности, да споделят своя опит и да изразят своето мнение, за да може да се намерят адекватни решения, които да удовлетворят нуждите на всеки клиент на бензиностанциите.