Тежък инцидент се разигра снощи в София. Кола се вряза в жилищна сграда на ул. „Обиколна“. Млад шофьор на автомобил Volkswagen, движещ се с висока скорост, е загубил контрол и се е врязал в стена на сградата, оставяйки след себе си сериозни материални щети.
По думите на очевидци, всичко се е случило за секунди и само по чудо няма пострадали пешеходци и колоездачи, които са били в близост. Шофьорът е оцелял невредим след катастрофата, както и след напрежението, което възникнало сред гражданите, възмутени от безразсъдното му поведение.
Жител на района споделя в социалните мрежи, че опитите за връзка с телефон 112 са останали без отговор.
По информация на Борис Цветков водачът е бил пиян - с 1,44 промила алкохол.
„След като оцеля след сблъсъка със стената, шофьорът оцеля и от справедливия гняв на гражданите. На тел. 112 не отговори никой.
Добре че по някаква случайнойност от там минаваше зам. кмета и извика органите на реда.
/иначе... малко бой на джигитите не би се отразил зле, защото малко след инцидента някакъв друг отпраши към Цариградски поне със 100км.ч./
На всички ненормалници," напомням, че ул."Обиколна" е квартална улица, а не писта!,“ гласи публикацията.
Друг жител коментира:
„"Обиколна" от "Цветан Лазаров" до "Копенхаген" трябва да стане "Зона 30". И да се принудят шофьорите да спазват ограничението. Ако трябва - камери, ако трябва - легнали полицаи ... Не е нормално улица с паркоместа и велоалея да е писта за избиване на комплекси. На всичкото отгоре тази улица и особено този участък обслужва основно транзитно преминаващите, а не живущите в квартала, поради липсата на отклонения към старите блокове. Към новите блокове има отклонения, но при сегашното състояние те са по-скоро поводи за скандали и тестване на клаксони. В някои участъци поради липса на видимост излизането от паркомясто си е въпрос на късмет. И доста често на кръстовището при метростанция "Дружба" има повече автомобили към "Обиколна", отколкото продължаващи по Цветан Лазаров. Т.е. трафикът от булевард с 6 платна се пренася по улица с 2 платна, паркоместа, велоалея и няколко възлови места за пресичане от пешеходци.“