В столично заведение явно правят подбор на клиентите си.
Елена Ангелова и приятелката й останаха обидени, оскърбени и пренебрегнати, причината - неуважение от персонал на заведение към клиенти. В социалната мрежа Фейсбук жената споделя какво й се е случило в заведение, намиращо се на улица "Николай Коперник" в столицата.
Ангелова имала среща с приятелка, на която й предложила да пият по кафе, но да я изчака във въпросното заведение, защото ще закъснее. Когато приятелката й пристигнала в кафето й казали, че ще затварят. Елена също пристигнала в заведението след около 10 минути и какво да види - заведението работило, имало е и клиенти, дори младеж от персонала сервирал напитки на хората.
"Учудена от това влезнах и попитах защо са отпратили приятелката ми. Отговориха ми, подчертавам - много неучтиво, че момчето, което работи там, го няма. Те обаче в момента сервираха на хора, които бяха седнали почти преди аз да влезна вътре. Попитах каква е разликата между нас и тези хора, защо на нас ни се отказва обслужване, когато в момента обслужват клиенти. Разговорът ми беше с една руса жена на кок, с дълга рокля, меко казано се държа арогантно с нас. Попитах какъв е проблемът с нас, защо на нас не може да ни се сервира кафе, дали имат подбор на клиенти - не сме клошари, облечени сме прилично не миришем, имаме пари да си платим. Жената ни обърна гръб и почна да ръкомаха и да ни говори така, както си е в гръб към нас, цитирам: "Ами, хайде, седнете щом сте за кафе и чай". Помислих си - та вие не предлагате кой знае какво, не предлагате някакви много специални неща в менюто. А даже и да беше така можеше след като седне клиентът да му обяснят, че дадени артикули от менюто в момента не могат да бъдат приготвени. Ядосах се от държанието им, почувствах се обидена, ускърбена и пренебрегната без причина и си тръгнахме. На излизане им казах, че по този начин на държание няма как да имат клиенти, а зад гърба си чух: "АЙ СЯ". Признавам си, отвърнах им със същото "АЙ СЯ".
Елена пише, че през целия си живот е работила по заведенията - била е сервитьор, управител, готвач и главен готвач. Тя е категорична, че такова отношение е недопустимо.
"Ще си позволя да дам съвет на тези хора. Моля ви, дръжте се с уважение към клиентите си, ако имате проблем - обяснете им, без да ги гоните, че ще направите най-доброто за тях в създалата се ситуация, хората ще го разберат и оценят. Дръжте се с хората човешки. Знам, че моите 10 или 15 лева нямаше да ви направят по-богати, но нямаше да ме загубите като клиент. Във вашето заведение имаше още поне десетина човека, които станаха свидетели на тази грозна сцена. Вие унижихте две жени, две човешки същества пред тях. Извинявам се за дългия пост, но мисля, че е добре хората в квартала да са наясно. Бъдете добри и се дръжте с хората така, както бихте искали да се държат със вас!", допълва Ангелова.
Виктор, коментиращ публикацията, съветва Елена Ангелова да не страда заради "глупавата глава на някой дивак". "Посещавайте заведението и им напомняйте редовно за какво са там, тоест - не им спестявайте грешките!", пише той.
Снимката е илюстративна.
Бога 20:24, 21.10.2022
Така са решили, все едно тази жена да пуска всеки в къщата ти-като наеме някой или купи заведение собственика решава кого да пусне и кого НЕ. Много са ми интересни такива които чак и се учудват