Собственик на фирма за отдаване на коли под наем от Благоевград изрази възмущението си във Facebook, след като автомобил на негов клиент бе репатриран в Пловдив.

Георги Желев твърди, че колата, наета от чужденец, е освободена от наказателен паркинг с нанесени щети - счупен фар и спукана предна броня.

Освен това, мъжът изрази възмущението си и от залепена лепенка върху стъклото, която е блокирала видимостта на шофьора по пътя до Благоевград. По думите му, за да бъде премахната лепенката, са били нужни 30 минути търкане с обезмаслител и водоструйка.

"На паркинга така и не се намери човек, който да говори поне английски", посочва Желев, акцентирайки върху затруднената комуникация между служителите от ОП "Паркиране и репатриране" и чуждестранния клиент.

Публикацията предизвика редица коментари, част от които съчувстват, а други предлагат конкретни действия:

„Просто подайте жалба. Снимките преди репатрирането трябва да покажат дали щетата е нанесена от служителите“, съветва Радослав Безпризванний.

Други граждани поставят под въпрос практиката с лепенките върху стъклата:

„Не е ли редно след като си заплатил глобата лепенката да бъде премахната от служители на общинското предприятие при освобождаването на автомобила. Все пак човекът си е платил и би трябвало да получи автомобила си във вида, в който го е оставил!“, написа Николай Ташев.

А друг потребител отбеляза, че преди вдигане на автомобилите те се снимат и така може да се установи кога точно са нанесени щетите.

„Преди репатриране колите се снимат, пишете жалба и искате преглед на снимките. Успех!“, коментира Has Kam.