В нелепа ситуация изпадна шофьорка, паркирала колата си на платен паркинг в Плевен. Елица Елинова споделя, че получила скоба, въпреки заплатения час.

Причината? Дамата не поставила получаната бележка на таблото на возилото, но в своя защита тя твърди, че не е получила подобно важно указание устно.

"Какво се случи днес в „прекрасния“ ни Плевен…  Срещу пощата, на платения паркинг до полицията (да, точно там, където си мислиш, че всичко е подредено и културно), реших чинно да си платя цели 1 лев за паркиране. В бутката – двама служители: възрастен господин и младо момче.

Платих си, взех си бележката и, разбира се, я прибрах в джоба – защото никой, абсолютно никой не сметна за нужно да ми каже, че тя трябва да стои на таблото на колата. След 40 минути – изненада!  Скоба!", гневи се дамата. 

На получения бон, който споделя тя в своята публикация във Facebook, обаче се вижда ключовият надпис, изписан с главни букви- "ПОСТАВИ ЗАД ПРЕДНОТО СТЪКЛО".

Последвали процедури за сваляне на скобата, които коствали време и пари. В процеса последвала и комуникация с един от служителите, който младата дама определя като "агресивен монолог" от негова страна.

"Обаждане, нерви, 20 лева „такса усмивка“ за сваляне и един агресивен монолог от стареца пред половин Плевен как не съм прочела бележката (тази, която дори с лупа не се чете)", разказва Елинова. Тя не пести критиките си, като смята, че е правилно шофьорите да се предупреждават за поставянето на касовия бон на прозореца.

"А когато си на работа там и виждаш как си прибирам бележката в джоба, какво ти пречи да предупредиш? Не боли да кажеш една дума, но явно е по-забавно после да слагаш скоби и да крещиш на хората", недоумява тя. 

Гневът на дамата не е подкрепен от плевенчани, мнозинството от тях посочват, че надписът ясно оказва нужното условие. 

Вижте и цялата публикация, споделена от Елица Елинова

"Какво се случи днес в „прекрасния“ ни Плевен… 

Срещу пощата, на платения паркинг до полицията (да, точно там, където си мислиш, че всичко е подредено и културно), реших чинно да си платя цели 1 лев за паркиране. В бутката – двама служители: възрастен господин и младо момче.

Платих си, взех си бележката и, разбира се, я прибрах в джоба – защото никой, абсолютно никой не сметна за нужно да ми каже, че тя трябва да стои на таблото на колата.

След 40 минути – изненада!  Скоба!

Обаждане, нерви, 20 лева „такса усмивка“ за сваляне и един агресивен монолог от стареца пред половин Плевен как не съм прочела бележката (тази, която дори с лупа не се чете).

Прилагам снимка на бележката – ако някой успее да разчете къде точно пише това „задължително указание“, черпя кафе. 

Разбирам, че работата им е тежка, но може би не е лошо с бележката да се подава и едно кратко:

„Бележката се оставя на таблото, хубав ден!“

А не да се чака човек да сбърка, за да му сложат скоба и да му се крещи на центъра.

И не, не става дума нито за 20-те лева, нито за левчето за паркинг — а за един добре подреден капан за мишки. 
Като отидете там, не очаквайте някой да каже за бележката или да ви поздрави — очаквайте агресивен старец, който явно не обича работата си и се радва да направи нечий ден черен.

Хубав и успешен ден от мен! 
За тези, които все пак го прочитат – браво! 

А когато си на работа там и виждаш как си прибирам бележката в джоба, какво ти пречи да предупредиш? Не боли да кажеш една дума, но явно е по-забавно после да слагаш скоби и да крещиш на хората."