След 7 часа чакане на летище София тази вечер 150 пътници все пак излетяха за Болоня с една от нискотарифните компании.
Полетът е трябвало да се осъществи в 14:30 часа. Това обаче не се случва и часове наред пътниците разбират, че скоро няма да излетят като единствената информация са получавали периодично от таблото, от което става ясно, че полетът е пренасочван за по-късен час няколко пъти.
През всичките 7 часа никой от компанията не е обяснил на 150-те пътници каква е причината.
"След два часа под натиска на пътниците донесоха вода и кроасани на всички, които чакат да излетят. Продължават да не ни дават информация. Едно от момичетата, които са сред представителите на наземната компания ни уведоми, че има технически проблем на самолета, който никой не дава гаранция дали той ще бъде отстранен, тоест дали ние може да се качим на този полет и безопасно да пристигнем. Това са 150 човека - възрастни, деца и бебета стоят и чакат да отлетят - резервирали хотели, апартаменти, коли. Абсолютно никой не дава информация", каза Мария Христозова за БНТ.
Прочетете още
- 10:00 Кал, мръсотия и разруха: Столичани алармират за детска площадка в ужасно състояние СНИМКИ
- 13:00 Зебра или призрак на зебра? Кръстовище в Сливен ражда паралелни вселени
- 11:00 Доброто съществува: Карловец върна изгубено портмоне
- 08:00 Водещ микробиолог: Антибиотиците трябва да се запазят като „вълшебно оръжие"
Гггг 01:42, 11.08.2023
Ха, ха, милите възрастни и бебета с резервирани хотели. Поредните жертви. Сменете малко състрадателните изречение. Да припаднеш от умиление. Имали пари за скъпи почивки, сега да ревнем, че нямат пари за кроасани и вода.