Поредно скандално преживяване са имали българи с авиокомпанията Wizz Air. За проблема, който се е случил вчера на летище "Васил Левски" в София, разказаха пловдивчани, които са останали разочаровани, тъй като са планували всичко по почивката си, а полетът е бил отменен без никакво адекватно обяснение и в последната минута.
Полетът е бил София – Ларнака и е трябвало да бъде изпълнен на 25 септември.
Той е бил планиран за 20:00 ч., с кацане в Кипър в 22:10. По разказ на пътуващите първоначално полетът е бил забавен със 75 минути, а в 21:15 ч. всички пътници били качени на автобуси с очакването, че ще се отправят към самолета. Само половин час по-късно обаче били върнати обратно, за да чуят от летищните служители, че полетът е отменен. Новият час за излитане бил насрочен за следващия ден в 11:30 ч.
Пътниците били уведомени, че от авиокомпанията ще им изпратят имейл с линк за резервация на безплатен хотел, за тези, които не са от столицата. При отварянето на линка обаче, изписало, че няма нито една свободна стая. В резултат на това десетки пътници останали без хотели, а сред тях е имало и семейства с малки деца, които нощували на летището. „Плачеше се, крещеше се, а хората просто не знаеха какво да правят“, разказват свидетели пред TrafficNews.
Най-фрапиращото според тях е, че в приложението на Wizz Air полетът фигурирал като „кацнал навреме“. Никой не е дал информация за причината за анулирането, а представител на авиокомпанията така и не се е появил на същия ден, за да даде обяснение на място.
Някои пътници вече са подали жалби за обезщетение, но от Wizz Air са предупредили, че „заради пиковия сезон“ отговорът може да се забави до 30 дни.
„Това е адска гавра за пореден път“, коментират засегнати пътници, които твърдят, че подобни недоразумения с компанията вече са станали твърде чести.