Жителка на Монтана сигнализира за занемарен платен паркинг в централната част на града, за който твърди, че не се почиства от Общинската служба „Чистота“.
Става дума за паркинга пред бившата „Битова техника“, който е част от „синята зона“.
В публикация във Фейсбук от 22 октомври Мариета Тодорова споделя, че многократно е подавала сигнали до общинската служба, но без резултат.
„Паркинга пред бившата Битова техника. Платен паркинг – синя зона. Чистачка не влиза. Много обаждания към Общинска служба Чистота - никаква реакция!“, пише тя.
По думите ѝ, въпреки че търговците и гражданите плащат такси и паркоместа, районът остава замърсен, особено след вятър или преминаващи автомобили.
Жената посочва още, че боклуците от паркинга се пренасят към магазина, в който работи.
„Аз лично изхвърлих последните няколко дни над 50 кашона с боклуци и листа! И питам аз защо плащам 400 лв такса смет за магазина?“, допълва тя.
Тодорова уточнява, че служителите на „Чистота“ са ѝ казали, че „метат само главната“:
„Е, тогава защо вземате пари, слагате скоби и ние плащаме такса смет, като не чистите? От Общинска служба „Чистота“ ми казаха: „Ами то пред магазина Вие трябва да си чистите!“. Ами аз си чистя! Останалото кой ще изчисти?“, пита тя.
Мариета публикува и снимки, отбелязвайки следното: „То се вижда къде съм изчистила всеки Божи ден!“.
Към момента няма официална позиция от страна на Община Монтана по сигнала.







