Плануваната почивка на българин не мина така гладко, както вероятно я е планирал. Вместо приятния спомен от лукса на петзвездно обслужване в красивия град Банско, той остава разочарован. Какви са причините? Преживяванията си Димитър Валентинов сподели в социалната мрежа Facebook.
Срещу крупната сума от "близо 1000 лева за две нощувки" на него и семейството му, господинът открива доста липсващи елементи от обслужването в хотела, които за него би трябвало да са част от заплатената цена.
По време на включената в пакета вечеря, изненадващо се оказва, че напитки не са осигурени. За две малки минерални води заплаща 11 лева. Въпреки "златната" цена според него обслужването не е на необходимата висота.
Ето какво пише самият потърпевш:
"Запазих среден клас стая за двама възрастни и едно дете, с включена закуска и вечеря в Кемпинск. 5-звезден хотел, гр. Банско цената 5-звездна около 1000 лв. за 2 нощувки. При пристигане, няма соли за вана, няма допълнителна завивка за детето, няма четки и паста за зъби, няма пантофки за малкия, паркинга е открит (поляна) 10 лв. на вечер и на капак на вечеря ми казаха, че напитки не сервират и трябва да се заплатят. За което бяхме таксувани 11 лв. за 2 мин. води 330 мл Банкя. При носене на водата сервитьора дори не я наля в чаша, на басейна не предлагат макарони, ръкавели, пояси за децата трябва да си ги закупиш. Къде е 5-звездното обслужване, се питам аз."
Мнението на мъжа провокира дискусия в мрежата. За някои виновен е самият той - оставил е да бъде подведен. Други набеждават туристическия бранш в недобросъвестност и подкрепят неговото недоволство. Трети смятат поведението му за капризност.
Мария Тодорова коментира: "Красота. Имал дал. То това е като оная приказка за дупката на геврека - колкото е по-голяма дупката, повече си на далавера."
Цанко Ботев пише: "Човекът го публикува не толкова като оплакване, а като предупреждение за всички, които биха могли да попаднат в същата ситуация! Спрете с подигравките! Букираш, плащаш онлайн и като отидеш на място неприятната изненада те очаква! Да вдигаш скандал, нищо не променя, всички знаем, че в България никой няма да ти върне парите само защото си повярвал на лъжите им!"
Таня Аспарухова заключава: "Еййййй, човекът в чудо се видя, че сподели разочарованието си!!! Чисто по български!"
"5-звездна е цената явно", с ирония коментира Стоян Динев.
дасд 23:07, 24.12.2020
Е той какво разбира под "5 звездно обслужване"?? Да му мият краката ли?