Асеновградчанин се възмути от тромава процедура на 112 за сигнализиране за инцидент.

Раиф Хаджиев е категоричен, че със задаването на множество въпроси се губят минути, които могат да от изключително значение за нечий живот или както в случая за нечия собственост.

"Обаждаш се на 112 и ти задават стотици въпроса? Кой се обажда? Как са ви имената? Кажете си ЕГН-то колата има ли газова уредба? Кой е собственика на колата? И така изтекоха над 10мин, пълна тъпотия браво на момчетата от пожарната дойдоха и оправиха нещата за 15мин, но тъпотията на 112 в тази държава е осмото чудо на света.Носим вода с кофи изкарахме кой колкото има пожарогасители в колата си за да спечелим време докато дойдат момчетата от пожарната, 112 правят същият номер като се обадиш и за линейка, кола гори 10000 въпроса, умира човек 10000 въпроса WELCOME TO BULGARIA", посочва Хаджиев.

Част от местните жители се съгласиха с мъжа. Други посочиха причина за процедурата.

"Това се прави защото ако има газова, опасен товар масло дизел и тн се гаси с отделен контрагент и ако дойдат и го нямат нищо няма да направят а може и по голяма беля да стане", отбелязва А. Д.

Бе изтъкнато и че се спазва стандартен протокол, чрез който се определя колко спешна е нуждата от помощ. В

се пак остава въпросът има ли начин да се опримизира това време при някои спешни обаждания?