Красотата е субективно понятие. Всеки обаче търси принца на белия кон или красавицата в спящия замък, който да отговаря на идеала за половинка.
В съвремието принцът вероятно кара скъпа кола (или поне има такава), а принцесата вместо пищен замък има пишен бюст. Поне уж такива са съвременните стандарти.
Наистина ли обаче това е представата ни за перфектната половинка?
Мъжете не мислят с главата си. Поне не с онази, с която мислят жените. Затова и едно от основните качества, които трябва да притежава перфектната за силния пол половинка, е красотата.
Освен това обаче мъжете искат дамата на мечтите им да е добра и грижовна, за да може да е достойна майка за наследниците им.
"Монитор" провери какво търсят мъжете и за изненада на обществото, оказва се, половината от представителите на силния пол искат жената до тях да е умна, за да могат да водят разговори с нея. Сиреч - безмозъчните "барбита" не се нравят на голяма част от мъжете.
Те обаче са само половината от представителите на силния пол. 50% от тях предпочитат по-глупави момичета. Вероятно, става дума за по-напомпаните "батки" от типа "въздух под налягане", които се тревожат, че умно момиче ще ги удря в мъжкото его.
"Да е суетна, без да е вманиачена във външния си вид. Да умее да изслушва и да се вслушва. Да подкрепя винаги и да бъде опора на близките и семейството си", коментират някои мачовци.
Ето още какво търсят мъжете у една жена, според изданието:
"Красива. Добра. Търпелива" - м, 44 г.
"Умна. Добра, за да стане добра майка на децата ми. Търпелива" - м, 26 г.
"Да е по-умна от мен. Да е амбициозна (т. е. да знае какво иска) . Да има хубави очи" - м, 21 г.
"Красота. Женска харизматичност, т. е. да не гледа като тапир на градски панаир, а да излъчва желание, нежност и загадъчност. Да има умствен багаж" - м, 23 г.
"Да е добре оформена. Да обича да купонясва. Да не се кара за глупости" - м, 26.
"Красива. Да се облича добре. Да готви вкусно" - м, 25 г.
"Майка. Домакиня. К*рва (добра любовница)" - м, 55 г.
"Да не е тъпа. Да не е ревнива. Да е грижовна майка" - м, 60 г.