Разписанията на градския транспорт продължават да тормозят пловдивчани. Сега обаче чакането е още по-мъчително, защото температурите са изключително високи.
Жена сигнализира за чакане от 45 минути на автобус по линия 66. Отделно самият рейс е бил без климатик
"То бива, бива, но да чакам 45 мин. в ЖК,,Тракия,, на спирката при 60-класното училище автобус за ЖК "Изгрев" при 40 градуса жега... На светлинното табло въобще не се изписваше нито 21, нито 66 ! Като застанах на тази спирка в 18.55ч. , та чак 19.40ч. дойде автобус 66. Вътре вонеше буквално на кравеферма. Нямаше климатик!!!. Просто ще се задушим! Това чудо никъде го няма! Що за фирми са обсебили градския транспорт и си играят с нервите и здравето на хората в тези жеги?! Да виждате случайно на таблото номер 21 и 66?", оплака се Геновева Цандева.
Някои потребители посочиха, че конкретно вината за таблата не е на превозвачите и трябва да се търси в Общината. За климатиците обаче е тяхна.
Припомняме, че на 4 юли кметът на града даде ултиматум от 30 дни на превозвачите да подобрят услугите си в противен случай договорите имще бъдат прекратени.
Кметът на Пловдив даде 30 дни на превозвачите или договорите се прекратяват
ТО 16:15, 18.07.2024
Кой избра фирмите на превозвачите? Тоя, който управлява града в последните 10-15 години. Гражданите на Пловдив преизбират герб избори след избори. Значи нямат право да се оплакват. Явно им харесва как ги управляват.