Жена, използвала градския транспорт в Пловдив, остана приятно изненадана. Добрите условия в някои автобуси са изненадали пловдивчанката.

Това се случва след серия оплаквания по различни направления - като пропускане на спирки, липса на климатик и лошо отношение от служители.

Над 40 минути чакане на 40 градуса: Пловдивчанка се отчая от градския транспорт

"Вчера, 20 август 2024 г., ми се наложи да използвам повече от няколко пъти градски транспорт в гр. Пловдив. Знам, че положението в него е повече от ужасно, но искам да споделя, че автобусите по линии 44 и 6 бяха в перфектно състояние - нови, чисти и с работещи климатици, въпреки че навън беше сравнително хладно. Не така стоеше въпроса с автобуса от линия 222, който чаках 30 минути и минавайки покрай спирката срещу Лидл в кв. "Смирненски", не само че не спря, но изобщо не си направи труда да намали и шофьорът пушеше! Докога ще се толерират такива превозвачи в града?!?", пише Елеонора Делева.

Някои пловдивачни се съгласиха със жената.

"Аз пътувам често. И не чак толкова ужасно. Много автобуси има с климатик и хората си вършат работата прилично. Има много чисти автобуси, но за съжаление и много, които не са. И да има проблем с това, дето някои от шофьорите много бързат или подминават спирките ..вечерта.", отбелязва Иванка Ч.

"И са страшно нагли. На 1-ката шофьор в "Смирненски" ми издърпа буквално билета от ръката.. за втори тур." посочва Величка С.

Други смятат, че задължително трябва да се сигнализира в съответните институции, вместо във Фейсбук, защото "иначе няма да има ефект" оплакването им.

Прекратяват договорите на 8 линии на градския транспорт в Пловдив