Пловдивчанка е измамена с немалка сума пари от мебелен магазин. Приблизително една минимална работна заплата, жената е превела като капаро за поръчан от нея диван. Това се случва през 2019 година. Към днешна дата, тя няма нито диван, нито върната сума!

Срещу 750 лева Нерияна има лист хартия – договор за поръчка, в който са упоменати 45 дни за доставка. През дългото 3-годишно чакане, жената е подала жалба към Комисията за защита на потребителите. Многократно е опитвала да се свърже с въпросната фирма „Никеа“, но без резултат, сподели тя пред GlasNews.bg.

В началото е успявала да осъществи контакт с представители на фирмата. Получавала е обещания, но с преобладаващи оправдания. Едно от тях се оказва ковид пандемията. Тогава дейността спира, представителният магазин в града е затворен. Във времето собственикът е сменен, а с него връзка няма.

Нерияна не е единствена в измамната схема. Дори напротив. Създадена е Facebook група с над 460 последователи, повечето, ако не и всички, засегнати от мебелната борса. Сигналите там са обединени от липсващ продукт и платена част от общата сума, която не им е върната. Идентично с казуса на нашата читателка. И така с години чакане, сигнали, жалби и опити да си върнат средствата…

Екипът ни опита да се свърже с фирмата, но без успех. Упоменатите телефони за контакт дават заето.

През 2020 г. Николай Александров Петров вече не е управител на фирмата, на негово място е вписан Дилян Милчов Цветанов. Той е свързан и с други фирми с разнообразна дейност и стартирани с нисък капитал от 5-10 лева. Но сайтът им mebelnaborsa.bg е все още активен.

GlasNews.bg и читателката ни се надяваме да успеем да предпазим повече хора от евентуална измама. Екипът ни е готов да публикува позиция на мебели „Никеа“.

Ето какво установи наша проверка в Търговския регистър за фирмата: