Метростанция "Бул. "България“ е била пълна с вода, тежките участъци от проекта на Линия 3 са много. Това каза пред журналисти инж. Стоян Братоев, директор на „Метрополитен“ ЕАД, по време на инспекцията на строителството на две от метростанциите от Линия 3 на метрото, предаде агенция „Фокус“.
„Тежките участъци бяха много. Тук, където се намираме всичко беше пълно с вода и беше буквално подземна река. Преборихме се, разбира се, имаше много технически проблеми, но въпросът е, че цялата трета линия в централния участък в тези 8 км, близо 3 км минават под реки, а това са стари реки на няколко стотин хиляди години, където в тях пясъкът е много абразивен“, каза инж. Братоев, като допълни, че е трябвало вместо веднъж да се сменят резците - те са се сменили 4 пъти общо.
„Това забавя строителството, но машината премина преди десетина дни от станцията на "Орлов мост" и последният участък на театър "Зад канала“, заяви инж. Братоев, като допълни, че февруари месец трябва да приключи работата на машината, защото и там са имали проблеми с преминаването на река.
„Тежките участъци бяха много. Тук, където се намираме всичко беше пълно с вода и беше буквално подземна река. Преборихме се, разбира се, имаше много технически проблеми, но въпросът е, че цялата трета линия в централния участък в тези 8 км, близо 3 км минават под реки, а това са стари реки на няколко стотин хиляди години, където в тях пясъкът е много абразивен“, каза инж. Братоев, като допълни, че е трябвало вместо веднъж да се сменят резците - те са се сменили 4 пъти общо.
„Това забавя строителството, но машината премина преди десетина дни от станцията на "Орлов мост" и последният участък на театър "Зад канала“, заяви инж. Братоев, като допълни, че февруари месец трябва да приключи работата на машината, защото и там са имали проблеми с преминаването на река.