Изпочупени и раздрани седалки, опустошени купета - това е резултат от поредната поредица вандалски актове в жп купетата по влаковете у нас.
Калин Маринов, началник на маркетинга в "Български железници" съжали, че пътниците често припознават вагоните като "място, на което да се забавляват. Той отбеляза, че пътува всеки ден. Въпреки, че има и недобросъвестни пътници, чистотата във влаковете също не винаги е на необходимото ниво. "Предприели сме мерки, за да подобрим качеството на услугата. Актуализирахме графиците на почистване съгласно този за движението. Закупили сме специализирани машини за силно замърсени седалки и тапицерии", съобщи той. И уточни че амортизацията често се дължи на възрастта на самите вагон - някои са 50-60 годишни и няма как да бъдат почистени без специализирана техника. Ще закупим още 5 екстрактора за почистване, имаме и 9 професионални почистващи машини на седалки, увери Маринов.
Той съжали, че някои пътници оставят багажа си по седалките, както и че раздират седалките. "Такива случаи не са рядкост, искам да напомня гражданите, които ползват железницата, че тя е за тях. И да апелирам да поддържат чистота и хигиена", призов Маринов пред Нова тв.
Разрешен и превозът на малки животни и домашни любимци.