От 4 до 8 февруари ще се проведат Дни на медийната грамотност. Кампанията  популяризира нуждата от въвеждане на медийна грамотност в образованието. Провежда се за втори път след стартирането през 2018г. 
 
Организатор на Дните за медийна грамотност е едноименната коалиция в партньорство с още 20 организации. През 2019 г. основен акцент на Дните е способността за разпознаване на фалшивите новини. Както и предходната година обаче кампанията ще продължи да подкрепя въвеждането на медийната грамотност в образователните програми, казва Кристина Христова координатор на Коалицията. Целта е да се гарантира сигурността на децата, както и развитието на критичното им мислене и творческите им заложби в дигитално-медийния свят. 

Дни на медийната грамотност 2019 ще популяризират различни проекти  и обучения за тийнейджъри за разпознаване на фалшиви новини. 

Ще бъде проведен и конкурс за тинейджърско видео.