Първа инвестиционна банка разработи безплатен пакет от услуги за дистанционно банкиране за своите клиенти физически лица.
Новият пакет от услуги се предоставя напълно безплатно до 17 април 2020 г. и включва следните решения за дистанционно банкиране:
- Безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън;
- Неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА, наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank;
- Неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги чрез Моята Fibank.
Fibank вече предлага редица финансови облекчения и услуги за всички свои клиенти:
- Възможност за отлагане на плащанията по кредити, кредитни карти и др.;
- Възможност за регистрация на нови клиенти в My Fibank изцяло онлайн, без необходимост от посещение на банков салон;
- Съвети за дистанционни разплащания и управление на финансовите средства.
„На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения. Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране“ – сподели г-н Никола Бакалов – Главен изпълнителен директор на ПИБ.
Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.
Прочетете още
- 11:00 Паркира до кофите, получи "глоба": Торба с боклук върху капака на лъскав джип във Варна
- 12:00 Непознат с добър жест - предупреди с бележка жена за балон на гумата. Какво е това?
- 09:00 Потрес в Димитровград: Мъж извършва непристойни действия край детска площадка
- 10:00 По-малко часове, по-щастливи служители: Има ли бъдеще четиридневната работна седмица?