Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация за високите енергийни цени, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на бланка с лични данни и такива за липсващата сума.
Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. Ресорното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай.
Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес [email protected].
Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за месеците декември и януари във фактурите, които клиентите получават през месец февруари.
Такива се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент.
Прочетете още
- 19:00 ПТП по български: удариха го, смачкаха го, КАТ му каза „оправяй се, пич"
- 15:00 От обещание за оригинално качество до разочарование: Фалшиви обувки в Modivo? ВИДЕО
- 17:00 Дъщеря сигнализира за затруднен достъп до концерт за своята майка с инвалидна количка
- 18:00 DW: Руснаци месеци живели тайно в Покровск, преди да ударят отвътре