Сигнал до Флагман: Кой ще ми върне парите за е-винетка - три пъти платих, а получих една-единствена?

Всичко изглеждаше елементарно, но само така изглеждаше, пише ни Мариета Енчева

Машината многократно изписваше грешка и пак отново въвеждах всичко

Още сигнали за сериозни проблеми в тол-системата валят в редакционната ни поща. Мариета Енчева, която е имала спешно пътуване, заплаща три пъти и накрая получава една-единствена винетка на хартия. Тя се свърза с Флагман.бг, за да зададе въпроса си:

"Надявам се да получа адекватен договор как да възстановя средствата от разплащателната ми сметка, които бяха изтеглени за купуване на ел. винетка. Понеже на 2 януари се налагаше да пътувам рано сутринта, вечерта на 1 януари посетих бензиностанции в Добрич, за да си закупя ел.винетка. Всичко изглеждаше елементарно, но само така изглеждаше. Машината многократно изписваше грешка и пак отново въвеждах всичко. Най-накрая получих хартиен носител на винетка и фиш за транзакция от дебитната ми карта. На следващия ден на банкомат поисках бележка за последите 5 транзакции и видях, че съм платила годишната винетка 3 пъти. Кажете какво трябва да направя, за да ми бъдат възстановени парите", пита Мариета.

Флагман.бг очаква отговор от компетентните органи - какво да правят хората, които заради бъгавата  тол-система са платили неколкократно за стикерите. Отчита ли се транзакция в случай на грешка при закупуването на ел.винетка.?

Бургазлии си скъсаха нервите с новата ТОЛ-система, сайтът се срива след плащането