За скандалната рекламата на „Жилет”: Лошо ли е да си мъж и има ли мъжествеността място в 21 век (ВИДЕО)

Не и според компанията, продаваща продукти за... мъже



Световноизвестната компания, лидер в продуктите за бръснене „Жилет”, създаде реклама, която скандализира световното общество. С клипа компанията се опитва по либерален и грозен начин да „напомни” на мъжете да не бъдат перверзници и изнасилвачи.

Краткият филм, както го наричат от марката, е дълъг малко под 2 минути и е нещо, което малко хора биха повярвали, че подобна компания може да изпълни – те буквално атакуват най-голямата си база от потребители, мъжете, като пряко ги обвиняват, че... са мъже.

„Това е едно дълго, мъчително упражнение в нисък корпоративен феминизъм”, така описва рекламата журналистът и активист Пол Джоусеф Уотсън. Думите му, макар и звъучащи екстремно в лицето на повечето либерали, всъщност са точно в десетката. За жалост обаче рекламата трябва да се види, за да се повярва.



Както се вижда, участи е пропагандата против мъжествеността взима и Ана Касапариан – водеща от арменски произход в телевизията (ако може да се нарече така) „Young Turks” или „младите турци”. Името не е случайно – то е името на организация от турци в началото на 20 век, отговорни за геноцида над арменците, където по брутален начин живота си губят над 2.5 млн. християни.

Рекламата е насочена против белия мъж – фигура, която в последните години се превърна в антипод на правилното, в синоним на човека, отговорен за всички проблеми и неравноправия в света, във най-атакувания от крайно левите и екстремни феминистки образ на всичко, което е грешно в света. Това е очевадно от образите, представени в краткия филм – бял мъж подсвирква след красива жена, спрян от негър; бял мъж обарва латино слугинята си и подбужда смях сред бяла публика. Не е случайно, че повече от половината „негативни” образи, представени в рекламата са бели мъже, а всички позитивни такива – негри или латино.

Да не говорим и за образа на „самотната майка”, който се появява още в самото начало на филма. Той е извратено превърнат в символ на „независимостта от опресията на белия мъж”, като в действителност децата, отгледани от сама майка (особено мъжете), определено растат с липси в семейството.

„Жилет”, с видеото си, има дърозстта да каже на мъжете, че да се държиш като мъж – да имаш състезателн дух, да бъдеш стоик, да имаш силен ум и да разсъждаваш, е грешно. Върха на иронията обаче е, че самата компания е собственост на „Проктър енд Гембъл” – огромна корпорация, известна с тестовете си върху животни и експлоатация на детски труд, казва Пол Джоусеф Уотсън.



Очаквано, според лявата медия на Запад, рекламата е „разделила” обществото на 2. Тогава как се обяснява, че гласовете „за” и „против” нея в youtube са непропорционално разпределени като 579 хил. „за” и над 1 млн. „против”?

В крайна сметка – лошо ли е да си мъж, да си мъжествен в 21 век? Очевидно либералите искат да покажат именно това с леко завъртане – лошо е да си бял мъж.

Лошо е да обучаваш децата си да имат всички идеали и плюсове, свързани с мъжеството, но не е лошо да приемаш мъже от Африка и Близки Изток – потенциални терористи под формата на бежанци.

Добре е детето да израства в среда между мъж и жена, но не е задължително – сама жена може да се справи също толкова добре, колкото нормална семейна двойка.

Не е добре мъжът в семейството да е мъж – той трябва да изразява повече женски черти – да е на „ти” с емоциите си и изразяването им, да плаче, да се оплаква и да отстоява правата на малцинствата с цената на своята свобода.

Лошо е да си мъж, запомнете го – това се опитва да каже Жилет с рекламата си.


И затова повече аз лично никога няма да си купя техен продукт, както ще направят и много други мъже, които все още са запазили част от себе си и продължават да се борят против постепенното, продиктувано от отвратителен либерализъм и сбъркани представи за света заличаване на един цял биологичен пол.


Ето го и задълбочения коментар на друг политически коментатор, отявлен критик на крайно лявото и нелогичното в света - Стефан Молиню

В категории: Политика , Животът