Наставникът на Милан Дженаро Гатузо коментира победата на тима си с 5:2 над Дюделанж. Снощи “росонерите” постигнаха ценен успех в груповата фаза на Лига Европа, като успяха да заличат пасива си, след като губеха с 1:2. За победата на Милан спомогнаха и двата автогола, които футболистите на гостите си отбелязаха.

Patrick Cutrone in this competition:

8
13#UEL pic.twitter.com/Vf6J43yuBj

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) 29 ноември 2018 г.

“След като ни изравниха, усетих страх в нашата игра, но реагирахме много добре. Няма лесни мачове. Дюделанж знае как да задържа топката, но проблемът им е физическата подготовка и това си пролича в края, когато допуснаха много голове. Те обаче могат да ти създадат големи проблеми”, коментира Гатузо за Sky Sport Italia.

Le parole del Mister in conferenza stampa e di Stefan Simic a @MilanTV. Leggi le dichiarazioni post-partita dei rossoneri: https://t.co/Njbmf6udZK#MilanDudelange #UEL pic.twitter.com/oso92l4Zbd

— AC Milan (@acmilan) 29 ноември 2018 г.

"Трудно е да играеш добре, когато си направил много промени. Вижте Тиемуе Бакайоко. В началото на сезона изпитваше много трудности, защото не играеше постоянно. Сега изживява нещо съвсем различно. Беше важно да победим и реагирахме добре, когато изоставахме в резултата. Натиснахме противника, но знаех, че ще изпитваме трудности”, допълни Рино.

Rossoneri to hell and back to take home three precious points in #UEL Group F. Read the match report: https://t.co/rKZ4bgLn4p
E alla fine passa la paura: 5-2 e tre punti pesantissimi. Leggi il report di #MilanDudelange: https://t.co/kdC3KjbGrD pic.twitter.com/lBSoNUoTRN

— AC Milan (@acmilan) 29 ноември 2018 г.

“Кутроне трябва да продължава да бележи и да подобрява своята техника. Той може да се справя много по-добре, но трябва да запази това си желание да бъде още по-силен. Никой няма съмнение в неговата страст към отбора, но техниката му трябва да се подобри. На моменти Халилович можеше да подаде, но предпочиташе да задържи и да дриблира. Често прочитаме лошо тези ситуации”, завърши наставникът.