Със завладяващ сценарий, мащабни външни кадри, многопластов сюжет и силно актьорско присъствие премиерният епизод на "Дяволското гърло" спечели публиката пред телевизионния екран. Близо 1,2 млн. зрители от общата телевизионна аудитория се докоснаха до криминалната история, в която освен мистика, любов и отмъщение, са вплетени още много значими социални теми, каквито са бежанският въпрос и съжителството на различни етноси на една територия, съобщиха от Нова телевизия.

Най-голям интерес към криминалната драма данните показват сред активните зрители от градовете (18-49 г.), които са били пред екраните по това време. Почти 40% от тях са избрали "Дяволското гърло", което е над два и половина пъти повече от резултата на втората по гледаемост телевизия bTV. Регистрираните от Nielsen Admosphere Bulgaria данни са поредното доказателство, че зрителите имат нужда от нови, изцяло български продукции.