Един от най-успелите и изящни български модели Диляна Попова, обявена неколкократно в различни авторитетни класации за най-красивата българка, „се бие“ напоследък на много различни творчески фронтове. Синеоката любимка на българските мъже води рубриката за отсяване на млади таланти на подиума в рубриката „Новото лице“ на „Преди обед“ по Би Ти Ви, снима се неотдавна в киното, натрупа солиден стаж в сериали, а сега се кани да реализира като продуцент нов телевизионен проект и работи усилено по него, научи „Жълт Труд“. Диляна засега пази в пълна тайна естеството му, да не й мине котка път, както твърде често се случва в тези среди. Най-вероятно става въпрос за тв сериал, защото търси сценаристи, опитни в жанра.
А съвсем наскоро тя се върна и към своята първа и голяма любов – модата, но го направи не като манекен, който разнася дрехите по подиума, а в новото си амплоа на дизайнер. Удари рамо на един от своите добри приятели Росен Георгиев. Миналата седмица двамата представиха част от новата колекция на бранда Ross by Ross в центъра на София – в Художествената галерия на улица „Оборище“. Смятаната напоследък за най-актуалната локация за култура и изкуство галерия посрещна цяло ято популярни личности от света на бизнеса и дипломатическите среди.
Домакините определено успяха да изненадат гостите си с нестандартно решение – дрехите от модната колекция бяха представени като експонати, които могат да бъдат разгледани отблизо и за по-дълго време – предимство, липсващо при стандартните ревюта. Основните дизайни от колекцията са на Росен Георгиев, познат с друго – като създател на няколко успешни морски ресторанта, че и на пекарни в столицата. Пред своите гости Росен с кратко, но бойко слово благодари на Диляна за подкрепата и вдъхновението, с които му е помогнала за създаването на част от моделите. За новото си амплоа той сподели, че това е негова дългогодишна мечта, като и в този случай за предприемача е бил важен всеки детайл – висококачествените платове са внос от Италия, принтовете също са дизайнерски. Линията е вдъхновена от класиците – YSL, Dior, Channel, като основната цел на колекцията е да представи модата като начин на живот и да предложи високо качество на дамите, които следят световните тенденции.
Моделът пазарува предпразнично със сина си
Прочетете още
- 14:01 Луксозен пикап помля кола в София, после "избяга много бързо" СНИМКИ
- 18:14 Скочиха на шофьор за това паркиране, но истината се оказа друга СНИМКА
- 12:19 Обрат! Борисов обяви ключово решение за първия мандат, вече не е кандидат за премиер
- 15:00 България в НАТО: Нов графит привлече вниманието на пловдивчани СНИМКИ