Маркет Линкс и Иван и Андрей организират мащабно социологическо проучване сред българите, живеещи в чужбина
Стремежът на неправителствената организация е да разбере какво би накарало българите да се приберат в България и какви са пречките при вземане на решението да се върнат обратно.
Допитването ще се извърши в деня на Европейските избори във възможно най-много страни в Европейския съюз, чрез доброволци и представители на ДНК в района на избирателните секции. Анкетата ще бъде активна и онлайн седмица преди евро вота. Организаторите приканват всеки заинтересован да се запише, чрез лично съобщение директно в страницата на ДНК във фейсбук (www.facebook.com/dnknpo).
„Правим го, защото вярваме, че България, макар и бавно, се превръща в подходящо място за създаване на семейство, развитие и живот. Целим да насочим вниманието, освен към раждаемостта, както досега, така и към емиграцията като водещ проблем на демографската криза у нас“, споделя създателя на ДНК Андрей Арнаудов.
„Това проучване ще ни помогне да направим реално по-полезна и функционална нашата платформа за българите по света“, допълни Иван Христов. Организацията ще обяви до края на годината старта на платформата BULGARIA WANTS YOU, чиято основна цел е да създаде връзка между бизнеса и българите по света, чрез предоставяне на възможност за работа и живот в България.
Прочетете още
- 17:14 Купи рокля, но си тръгна и с парите – полицията в Пловдив издирва този мъж СНИМКИ
- 17:00 Марин от пейката: когато човекът до нас се нуждае не от съжаление, а от шанс
- 15:00 Сърничка в капан на добри намерения: майка ѝ я търси, а ние можем да помогнем
- 19:00 Аварийната лента – новото ВИП платно за безочливите на четири гуми СНИМКИ