В края на септември 2018 година Каканашева обяви за откраднат джипа си марка "Мерцедес G350". Жалбата в Първо районно е подадена от братовчедът Лесов. Той заявил, че на 27 септември е оставил луксозния автомобил пред бар "Графити" в "Кючук Париж", а на следващата сутрин от "кубчето" нямало и следа.
Джипът е лизингов и е собственост на "Софауто". По време на разследването криминалистите са се натъкнали на доста противоречиви и подозрителни факти. Така вместо кражба на кола, се оказало че разследват застрахователна измама. В нея се оказали замесени както братовчедът Лесов, така и модната принцеса и новото й гадже, твърди БЛИЦ.
Не е ясно дали самата Мегз няма да сподели неговата участ, тъй като дизайнерката от Раковски също има призовка за утре сутринта.
Вместо да го ожали и да го защити обаче, Каканашева започна да пуска видеа как пее на гръцки в колата си и обявява нов модел дрехи, който скоро ще пусне в бранда си.
„Днес рано-рано в задръстването съм на изключително работна вълна. Искам да ви кажа, че ще пуснем още една мини колекция, докато пуснем балните си рокли”, заяви тя и продължи да танцува и припява под гръцките ритми, без да каже нито дума за случващото се с мъжа, който от месеци се опитва да запази в тайна.
До този момент Каканашева не е разкривала името на изгората си. Това обаче не я спира постоянно да говори за него и бизнеса му. Към момента се прокрадват съмнения у феновете й, че или това не е истинската й изгора или Каканашева по всякакъв начин се опитва да избегне провокациите и да не издаде името на възлюбения си.
Преди дни тя бе на политическа среща на превозвачите във връзка с плана на Макрон. Тя сподели на почитателите си, че е била поканена от мъжа си да му помага в бизнеса и това е едва началото. Ето какво написа тя след ключовата среща:
„Преди около 2 месеца мъжът ми ме покани да управлявам бизнеса му заедно с него. Някой друг път ще ви разказвам колко трудно решение беше това. Сега искам просто да уточня, че от около 8-9 месеца живея интензивно с проблемите на транспортния бизнес в България. А от 2 месеца отделям почти цялото си време там.
Днес за пръв път ще говоря за проблемите на този бранш с вас. Днес имаше важна среща между представители на транспортния бизнес и правителството. Обсъждаше се “пакетът Макрон”. На срещата се коментираше и че за съжаление българският гражданин не е запознат с глобалността на проблема спрямо икономиката ни и че се третира само като частна болка на нас превозвачите. Затова днес ще използвам огромната си популярност,за да ви запозная с последиците.
Транспортът е третият най-голям отрасъл в икономиката ни и в него без да броим паралелните бизнеси като горива, застраховки, консумативи,авточасти... работят над 450 хил. души. Ако “пакетът Макрон” бъде приет транспортът в България отива на гибел. Европа ще обере шофьорите ни, което е огромно увеличаване на броя на напусналите страната ни хора. А икономиката ни ще претърпи огромни загуби.
Знаете ли какво е това? Удар срещу СВОБОДНИЯ ПАЗАР, което уж е основата на ЕС. Когато огромните чужди вериги влязоха в България и съсипаха малките Български магазини, ние ги приехме. Когато бизнесите ни изнемогваха от конкуренцията с тях -ние ги приехме, защото уж това са правилата на ЕС. А днес когато ние сме конкурентно способни, какво искат да направят те? Искат да ни вземат шофьорите и да ни избутат? Това не трябва да бъде допуснато, защото освен огромен удар по икономиката ни ще бъде и само началото на още по-голямо изродяване на идеята на ЕС. Ами ако утре Европа реши да посегне на всеки друг отрасъл, в който сме конкурентоспособни? Какво ще стане тогава?
Това е ЛИЦЕМЕРИЕ, опаковано с кадифени приказки за правата на човека. Ако търсим правата на човека защо същото не важи и за техните шофьори? И защо им е да прибират и камионите? Европа, която толкова много защитава ЕКОЛОГИЯТА и онзи ден прие закон за забрана на всякакви пластмасови изделия,днес иска да разхожда хиляди ПРАЗНИ камиони и да трови въздуха ни!?”