Топ дизайнерката Мегз за пореден път успя да събере погледите като се появи неочаквано на конференция между българските превозвачи и правителството по случай “Планът Макрон”. Каканашева пристигна в ослепителна бяла рокля и остави всички присъстващи с отворени уста.

По-късно самата Мегз обясни появяването си на конференцията в социалните мрежи: “Преди 2 месеца мъжът ми ме покани да управлявам бизнеса му редом с него”. Изглежда мъжът до красавицата се занимава с транспорт. Каканашева шашна последователите си и с безупречен анализ по темата като засегна темите свободен пазар, екология, изселване и последиците върху икономиката ни.

Злите езици коментират, че красавицата никак не е глупава и е усетила многото пари в бизнеса на мъжа си и сега бърза да се пренасочи. Мегз не мърдала от фирмата на мъжа си, искала да знае всичко и се месела навсякъде. Четяла нон-стоп и искала всичко да научи. Вижте сами първия ѝ пост за транспортния бизнес в България:

“Днес за пръв път ще говоря за проблемите на този бранш с вас. Днес имаше важна среща между представители на транспортния бизнес и правителството. Обсъждаше се “пакетът Макрон”. На срещата се коментираше и че за съжаление българският гражданин не е запознат с глобалността на проблема спрямо икономиката ни и че се третира само като частна болка на нас превозвачите. Затова днес ще използвам огромната си популярност,за да ви запозная с последиците.

Транспортът е третият най-голям отрасъл в икономиката ни и в него без да броим паралелните бизнеси като горива, застраховки,консумативи,авточасти... работят над 450 хил. души. Ако “пакетът Макрон” бъде приет транспортът в България отива на гибел. Европа ще обере шофьорите ни, което е огромно увеличаване на броя на напусналите страната ни хора. А икономиката ни ще претърпи огромни загуби. Знаете ли какво е това? Удар срещу СВОБОДНИЯ ПАЗАР, което уж е основата на ЕС. Когато огромните чужди вериги влязоха в България и съсипаха малките Български магазини, ние ги приехме. Когато бизнесите ни изнемогваха от конкуренцията с тях -ние ги приехме, защото уж това са правилата на ЕС. А днес когато ние сме конкурентоспособни, какво искат да направят те? Искат да ни вземат шофьорите и да ни избутат? Това не трябва да бъде допуснато, защото освен огромен удар по икономиката ни ще бъде и само началото на още по-голямо изродяване на идеята на ЕС. Ами ако утре Европа реши да посегне на всеки друг отрасъл, в който сме конкурентноспособни? Какво ще стане тогава?

Това е ЛИЦЕМЕРИЕ, опаковано с кадифени приказки за правата на човека. Ако търсят правата на човека - защо същото не важи и за техните шофьори? И защо им е да прибират и камионите? Защото мислят собствената си икономика и изгода!

Европа, която толкова много защитава ЕКОЛОГИЯТА и онзи ден прие закон за забрана на всякакви пластмасови изделия, днес иска да разхожда хиляди ПРАЗНИ камиони и да трови въздуха ни!? Това екологично ли е? Или е в унисон с правата на човека? Това е икономически ход за изтикване на нас - превозвачите от страните в периферията на ЕС - извън транспортния бизнес в Европа!

Българският бизнес е достатъчно немил-недраг и достатъчно подтискан и тотално неподпомогнат. Приказката на успехът у нас е много по-различна от тази в Западна Европа. При нас е “Успях въпреки всичко” и е крайно несправедливо тогава, когато сме добри и конкурентоспособни в нещо някой отвън да се появява и да иска да ни го вземе. И него освен всичко друго, което вече ни е взето!

Написах този пост, защото според мен е важно да знаем пътят на умъртвяване на икономиката ни. И когато след 5-6 години сме още по-зле да не се чудим откъде ни е дошло и да не мислим, че някой друг ни е виновен. Това сме ние и изборите ни за активност, отговорност, управление, управници и участие в организации. Решенията са наши, провалът също, животът с него и след него - още повече!”.