Топ дизайнерката Мегз отново успя да наложи риалитито си INSTAQUEEN като най-гледания уеб проект на Нова Телевизия.
Припомняме, че миналата година Каканашева трябваше да съревновава стартиращия си риалити проект с вече утвърдения като лидер сериал “Следвай ме” с участието по онова време на даровитата тийн сензация Тита. Още с първи епизод амбициозното миньонче, обаче, показа на продуцентите си, че в музикалните среди Тита може да е номер 1, но когато става въпрос за телевизия, Каканашева няма конкуренция. Тогава Тита се примири с второто място, а Мегз даде заявка, че от тук нататък за проекта ѝ ще се говори дълго.
Тази година от Нова телевизия решили да вдигнат летвата още по високо. Телевизията стартира едновременно (само с ден разлика) два мащабни онлайн проекта - втори сезон на риалитито на Мегз и сериал с фолк идола Галин - “VIRAL”. Според злите езици Мегз полудяла, защото Нова възлагала големи надежди на новия си проект с Галин и го гласяли за нов лидер.
За да бъде още по-зрелищно продуцентите приканили в сериала на Галин и още куп звезди. Сред тях са героите от хитовата продукция “София ден и нощ” - Кристиян Кирилов и Симона, устата рапърка Диона и най-новото откритие на Галин - Лидия. Мегз обаче, не се предава лесно. Каканашева успя да предизвика истинска драма още във втори епизод на риалитито си. Тя разтреби навсякъде из социалните мрежи, че е силно притеснена за съдбата на риалитито си, защото момичетата са я разочаровали. И както само тя умее, въвлече зрителите в драмата на проекта си като ги помоли те да решат дали да изгони някое от момичетата още на старта. Зрителите хукнаха да защитават или критикуват участничките. И изведнъж риалитито на Каканашева се оказа с двойно повече гледания от сериала на Галин. Запознати от екипа на продукцията коментираха, че и двата проекта са много важни за телевизията и че не търсят съревнование помежду им.
“Действително смятахме, че новият сериал ще изпревари INSTAQUEEN, защото инвестираха много в популярни лица. Но какво да ви кажем, това е Мегз. С годините се убедихме, че тя дори не го прави умишлено, просто владее емоциите на зрителите, а риалити форматите са точно това. Резултатите говорят сами”.
Припомняме, че миналата година Каканашева трябваше да съревновава стартиращия си риалити проект с вече утвърдения като лидер сериал “Следвай ме” с участието по онова време на даровитата тийн сензация Тита. Още с първи епизод амбициозното миньонче, обаче, показа на продуцентите си, че в музикалните среди Тита може да е номер 1, но когато става въпрос за телевизия, Каканашева няма конкуренция. Тогава Тита се примири с второто място, а Мегз даде заявка, че от тук нататък за проекта ѝ ще се говори дълго.
Тази година от Нова телевизия решили да вдигнат летвата още по високо. Телевизията стартира едновременно (само с ден разлика) два мащабни онлайн проекта - втори сезон на риалитито на Мегз и сериал с фолк идола Галин - “VIRAL”. Според злите езици Мегз полудяла, защото Нова възлагала големи надежди на новия си проект с Галин и го гласяли за нов лидер.
За да бъде още по-зрелищно продуцентите приканили в сериала на Галин и още куп звезди. Сред тях са героите от хитовата продукция “София ден и нощ” - Кристиян Кирилов и Симона, устата рапърка Диона и най-новото откритие на Галин - Лидия. Мегз обаче, не се предава лесно. Каканашева успя да предизвика истинска драма още във втори епизод на риалитито си. Тя разтреби навсякъде из социалните мрежи, че е силно притеснена за съдбата на риалитито си, защото момичетата са я разочаровали. И както само тя умее, въвлече зрителите в драмата на проекта си като ги помоли те да решат дали да изгони някое от момичетата още на старта. Зрителите хукнаха да защитават или критикуват участничките. И изведнъж риалитито на Каканашева се оказа с двойно повече гледания от сериала на Галин. Запознати от екипа на продукцията коментираха, че и двата проекта са много важни за телевизията и че не търсят съревнование помежду им.
“Действително смятахме, че новият сериал ще изпревари INSTAQUEEN, защото инвестираха много в популярни лица. Но какво да ви кажем, това е Мегз. С годините се убедихме, че тя дори не го прави умишлено, просто владее емоциите на зрителите, а риалити форматите са точно това. Резултатите говорят сами”.