С най-новата си игра, която разигра в социалната мрежа през седмицата, Николета Лозанова не само направи уникална рекламна кампания на собствения си бранд бельо NL4YOU, но може да се каже, че направо подлуди последователите си.
В навечерието на коледните празници най-атрактивната плеймейтка на България реши и доказа, че може да запали желанието и на мъже, и на жени. Освен това за награда на техния ентусиазъм тя възнагради някои от тях с бельо от нейната лична колекция.
Прочетете още
- 18:00 Митове и джапанки: Гръцката полиция срещу българския турист (или обратното)
- 13:00 Мъж отмъкна колело и го скри… за да не му го откраднат, докато търси плячка СНИМКИ
- 17:00 Доброто е заразно! Нека всички вземем пример от мъж от Варна
- 15:00 Когато единствената ти мечта е да се бориш. Думите на малкия Митко учат на уроци