Над 1 милион и 200 хиляди са гледали МЕГЗ в „Папараци“ с Венета Райкова.

 

 

Топ дизайнерката за пореден път показа, че е най-влиятелната риалити звезда у нас като удари тотален рекорд за гледаемост с появата си на връх католическия Великден по БТВ, за да разкаже любовната си история с транспортния бос Румен Рончев.

 

 

Това е рекорд за предаването и своебразен рекорд за телевизионно интервю с двама души. За сравнение стартът на „Вип Брадър“ тази година е събрал едва 576 хиляди, а стартът на „Фермата“ е имал 1 милион и 300 хиляди зрители.

 

 

Най-гледаемите сутрешни блокове като “На кафе” с Гала, пък събират едва 200 хиляди души пред екраните. Както може да се очаква телевизията и продуцентите на предаването са във възторг. В БТВ трябвало да направят огромни рокади, за да се случи интервюто.

 

 

Каканашева държала да бъде излъчена точно в прайм тайма на Великден и искала минимум 25 минути телевизионно време. Наложило се от предаването да орежат много от плануваното си съдържание. Дори премахнали въвеждащия анонс на Венета Райкова, за да започнат директно с Каканашева и да задържат публиката докрай. Така Каканашева получила повече от половината предаване само за себе си. 

 

 

Това не е първи телевизионен рейтинг рекорд за амбициозното миньонче. Всяко телевизионно участие на МЕГЗ се превръща в сензация. Като тя още държи рекорд в “Черешката на тортата” с великото си готвене на щраусови  яйца и цели 2 рекорда във „ВИП Брадър“ - за най-гледано лайф предаване и рекордът за най-гледан дейли епизод.