Певицата, която е на крачка от номинация за Грами  ще посрещне коледните празници в компанията на най-близките си.

В Пекин, още в началото на азиатското си турне, тя и нейните музиканти се заемат със заснемането на клип към песента Basil, част от последния албум на соул-дивата. Видеото вече е факт и е осъществено със съдействието на Маутай, България. Режисьор е Йордан Янков, който от години живее в Пекин и снима големи филмови продукции и сериали.

След успешното участие на най-престижния китайски музикален фестивал - OCT LOFT, Рут вече прави планове за ново пътуване до екзотичната дестинация. Докато дойде дългоочаквания миг, певицата ще събере приятелите си на огнена гощавка с Маутай еликсира, превърнал се в любим на родните знаменитости. Жени Калканджиева, Кали и Жана Бергендорф са фенове на Маутай коктейлите с екзотични имена. Този факт, както и всички други активности на бранда в България му донесоха престижна награда в Китай

Преди броени дни представителите от J&M получиха наградата „Най-активен дистрибутор”. Огненият елексир присъства на родния пазар едва от една година и вече получи приза за дистрибуция и популяризиране на китайската култура в България. Отличието бе връчено на официално събитие в Китай, където бяха поканени представители на бранда от целия свят. Пред повече от 400 гости в залата, Влад Гицоайка презентира активностите, реализирани през годината в България.  Културната интеграция, като платформа за представяне на богатото историческо наследство на Китай, чрез разкриване на традиционния процес на дестилация при производството на азиатския еликсир, бе сред многобройните причини Маутай, България да пребори конкуренцията на останалите пазари в света. В организираните атрактивни лайфстайл събития през годината, зад Маутай застанаха звездите на България. В дегустационните атракции участие взеха топ-шеф Иван Манчев, шестата по красота в света Евгения Калканджиева и съпругът й Стефан Манов - Тачо, кралят на суинга Васил Петров, певиците Рут Колева, Кали, Жана Бергендорф, Мартина Иванова, топ-диджея Djane Monique, Гери Дончева, носителките на титли за красота Йордана Димитрова и Дони Чачова, както и кралицата на 1 метър шоколад и създателка на бранда Царъ Шоколад – Биляна Тодорова. Asian Mystery, Moon Drops, Moutai Magic, Green Fire и Dragon`s Tears са само част от коктейлите, които красавиците опитаха в различните Маутай партита, организирани от екипа на българския представител.

Маутай участва в множество интерактивни дейности за популяризиране на имиджа на марката сред потребителите, умело използвайки местната култура на хранене. Азиатският еликсир бе представен в рамките на Азиатския фестивал на цветовете, както и в редица тематични форуми и изложения. Най-популярното байджу в света бързо се превърна в любима напитка на българската публика, посредством създаването на изящни коктейлни миксове, подходящи за съчетание с, добилата популярност, азиатска кухня. 

Дълго време Китай и България имат дълбоко приятелство. От 90-те години двете страни подписаха споразумение за насърчаване и защита на инвестициите за избягване на двойното данъчно облагане. Китай винаги е бил един от основните търговски и икономически партньори на България в Азия. А за Китай България е важен прозорец за отваряне на пазара на ЕС. Като един от символите на китайската национална марка и признат за напитката на дипломацията, Маутай вече е дълбоко вкоренен на местния пазар, чрез българския дистрибутор J & M. Тя се превърна във важна позиция на българския пазар и играе жизненоважна роля в търговията и културния обмен между двете страни. Днес, с усилията на J & M, търговската мрежа на Маутай обхваща цяла България. Местните потребители имат по-задълбочено разбиране за тази представителна китайска алкохолна марка, която се възползва от непрекъснатото проучване и изследване на J & M, присъствайки в обширна мрежа от кокетни барове и заведения.