В Национално ТОЛ управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при покупка на електронна винетка.
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на месец януари, когато имаше технически затруднения със системата.
Постъпилите молби са обработени – на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.
Случаят на семейството от град Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.
Прочетете още
- 18:00 Митове и джапанки: Гръцката полиция срещу българския турист (или обратното)
- 13:00 Мъж отмъкна колело и го скри… за да не му го откраднат, докато търси плячка СНИМКИ
- 17:00 Доброто е заразно! Нека всички вземем пример от мъж от Варна
- 15:00 Когато единствената ти мечта е да се бориш. Думите на малкия Митко учат на уроци