Роджър Федерер най-после ще може да ползва логото си “RF”, след като сделката му с Nike за него изтече. Миналата година на “Уимбълдън” Маестрото за първи път се появи на корта с екипировка на новите си партньори Uniqlo, като логото му остана собственост на Nike. Около година по-късно обаче Федерер ще може отново да ползва инициалите си за комерсиални цели.
A message from your 2019 #MiamiOpen champion, @rogerfederer: pic.twitter.com/9zypPLYvfb
— Miami Open (@MiamiOpen) March 31, 2019
Nike са изтеглили от магазините си всички материали с логото на Маестрото, което е сигурен знак, че вече нямат права върху него. 10-годишното партньорство между Nike и Федерер приключи и сега швейцарецът се обвърза за същия срок с Uniqlo, които обличат и друга тенис звезда - Кей Нишикори.
Смята се, че Федерер печели 300 милиона долара от договора си с японската марка.
Прочетете още
- 18:00 Митове и джапанки: Гръцката полиция срещу българския турист (или обратното)
- 13:00 Мъж отмъкна колело и го скри… за да не му го откраднат, докато търси плячка СНИМКИ
- 17:00 Доброто е заразно! Нека всички вземем пример от мъж от Варна
- 15:00 Когато единствената ти мечта е да се бориш. Думите на малкия Митко учат на уроци