Когато младоженците Магдалена и Андрю Бийтън пристигнали на остров Майорка в Испания за медения си месец, те били шокирани от „отвратителното“ състояние на хотела и странното правило за „една чаша“. 

Двойката установила, че банята е мръсна и чашите, предоставени при настаняването, били за всички напитки, написа британският таблоид Mirror. След опит да се свържат с фирмата, чрез която са резервирали хотела, не са получили подходяща помощ.

Шотландска двойка резервира бюджетен хотел в Майоркацял екран
Шотландската двойка резервира бюджетен хотел в Майорка Снимки: Mirror
Казано им е да използват една и съща пластмасова чаша за вода, кафе, кола и алкохол.цял екран

Двойката от Инвърнес, Шотландия, сърфирала в интернет няколко дни в търсене на евтина плажна почивка, преди да избере Sun Club El Dorado в „живописния“ курорт Puig de Ross.

„Имаше някои лоши отзиви, но някои добри казваха: „Не е толкова лошо, колкото казват. Платихме общо около 860 британски лири, включително трансфер и допълнителен багаж. Каза, че това е обикновен хотел, но това не беше проблем за нас, при условие че е чисто, защото все пак искахме да отидем и да разгледаме района", казва Магдалена.

Предупредителни знаци се появиха от момента, в който младоженците кацнаха в Палма на 15 май.

"Отидохме до гишето за трансфер и шофьорът попита къде сме отседнали. Той каза: "О, Sun Club El Dorado" и след това започна да се смее. Това беше първото нещо, на което трябваше да обърна внимание", спомня си Магдалена.

След това им били дадени две ярко оцветени пластмасови чаши при настаняване и им казали, че трябва да ги представят на бара, когато искат да поръчат питие.

„Първата вечер отидох в бара и поисках сангрия и човекът каза: „Къде е чашата ти? Дадоха ли ви чаши при настаняване? Помислих си: "Сигурно се шегуваш? Очакваха да използваме същите чаши за кафе на следващата сутрин - това беше най-странното нещо. Трябваше да ги използваме за алкохол, чай, сок, кола, спрайт, каквото и да е - всичко беше излято в една и съща чаша. Дори не бяха измити както трябва, трябваше да ги мия сама с душ гел“, сподели впечатленията си Магдалена.

 

Това, което най-много отблъснало двойката, било ужасното състояние на банята - мръсотия, косми и петна по повърхностите.

„Отворих вратата и си помислих „Уау“. Банята беше абсолютно отвратителна – просто мръсна.“

Тя се обадила на рецепцията, за да се оплаче, но когато никой не се появил до обяд на следващия ден, Магдалена решила да вземе нещата в свои ръце.

„Отидох и купих белина, дамски превръзки и антибактериален гел. Почистих душа и черните петна в банята, но оставих пода, защото не е точно моя работа. Когато някой най-накрая дойде, измъкна шепа черна коса от душа и го хвърли в кошчето в банята ми”, разказа недоволната посетителка на хотела.

В резултат на това двойката решила да се премести в друг хотел в столицата на острова.

Реакцията на туристическата агенция

Loveholidays им възстановила сумата за неизползваните дни от престоя им. Представителите на хотела отбелязаха, че очакванията на клиентите често са високи, а цената на този хотел е една от най-ниските.

Резервирането на почивка в чужбина може да бъде хазарт - трябва да вярвате, че снимките на хотелите и онлайн отзивите ще оправдаят очакванията.

Превод: GlasNews