Всичко започва през май. Естествено в социалните мрежи.

Снимки и видеоклипове на усмихнати хора, предимно жени, които пият буркани с черна течност, мажат лицата и краката с крем с черен цвят или потапят бебета и кучета си във вани с черна вода.

Всички тези постове са придружени с хаштаг #BOO и препращат към уебсайт, който продава продукт, наречен Black Oxygen Organics. Всъщност е доста трудно да се определи какво всъщност е Black Oxygen Organics.

На сайта на канадския производител, се посочва, че продуктът съдържа предимно фулвинова киселина, която се получава при разграждането на растения, изкопани от торфено блато в Онтарио, разказва NBC.

Просто казано, това си е кал. Само че една торбичка от 120 гр. от тази кал струва 110 долара.

BOO "може да се приема от всеки на всяка възраст, както и от животни", пишат от  компанията. Освен това твърдят, че тяхната кал има много ползи за здравето. Между тях се откроява подобряване на мозъчната функция и здравето на сърцето и избавяне на тялото от така наречените токсини, които включват тежки метали, пестициди и паразити.

Коментари и публикации на доволните клиенти започват да обикалят групи в социалните мрежи. TikTok и Instagram бяха "наводнени" с публикации #BOO. Много хора купуват, рекламират и боготворят чудодейната кал, като твърдят, че Black Oxygen Organics лекува коронавирус, кожни заболявания, стомашни неразположения и какво ли още не.

Но успехът си има цена. Канадските и американските здравни регулатори предприемат репресии срещу BOO през последните месеци, като започват да изтеглят и задържат продукти на границата. Причината - противоречивите качества на "вълшебната кал".

Точно преди Деня на благодарността от Black Oxygen Organics обявяват в имейл до своите потребители, че временно прекратяват дейността си. Съобщението е сякаш очевидният край на една от най-успешните компании през 2021 г., които предизвикват огромен интерес към онлайн и директно продаваните алтернативни лекарства.

В свят, в който потребителите полудяват по алтернативни здравни продукти, BOO изглежда дава отговор на въпроса: Колко далеч са готови хората да стигнат, за да намерят своето чудодейно лекарство?

 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.
 
 
 

Публикация, споделена от Leona Douglass (@leonaswellnessretreats)