В САЩ 28-годишният Дейвид Клайн от Западна Филаделфия (Пенсилвания, САЩ) купи място на билборд, за да отиде на среща и получи стотици отговори.  

Младиягт мъж бил уморен от приложения за запознанства, които го карали да се чувства безинтересен и непривлекателен, и решил да търси любовта чрез реклами. Той наел билборд на 1309 S. 34th Street, поставил своя снимка с котка върху него, добавил надпис "Дейв е свободен. Искате ли да отидете на среща с Дейв? Изпратете му съобщение", връзка към социалните си мрежи и информация за себе си. Там той отбеляза, че може да готви добре и се интересува от нормални хобита.

"Вече няколко пъти мислех да го затворя, защото ставам твърде популярен, за да мога да се справя. Наистина не очаквах такава реакция и подкрепа - това е лудост", каза американецът.

Мъж се рекламира на билборд, реклама, запознанства, запознанства, реклама в социалните мрежи, как да си намеря момиче, търси двойкаЦял екран
Творческият подход на човека се отплати Снимка: X (Twitter)

Клайн плати 1154 долара за рекламата. Първоначално той планира да наеме билборд просто като шега и да постави "Здравей, аз съм Дейв" върху него за забавление с приятели. В последния момент обаче той промени решението си, като реши, че по-практичен и по-малко егоцентричен подход ще привлече повече внимание.

„Приложенията за запознанства в по-голямата си част са просто гадни. Дори и да сте платили, за да се регистрирате, за да намирате хора, е трудно да не интернализирате всички тези негативни мисли – например, не само че съм необвързан, но сега не мога да излизам на срещи според алгоритъма“, добави той.

Клайн е готов да се срещне с различни хора, които отговарят на минималните му изисквания: те трябва да са на възраст около 25–30 години, с ляв уклон, да не са странни и хора, които просто се опитват да живеят живота си, да не са злобни или прекалено ядосани и с чувство за хумор.