Бюджетната авиокомпания Ryanair беше принудена да се извини на клиентите, след като останаха в пареща 40-градусова жега на грешното летище в Мароко. Автобусите, които трябваше да откарат хората до нужното място, пристигнаха със закъснение.
Шотландецът Грег беше "изоставен" на летището в Адагира (Мароко), на 150 мили от мястото, където трябваше да бъде в Маракеш. По думите му маршрутът на полета е променен в последния момент, а обърканите пътници са били принудени да чакат няколко часа автобуса до дестинацията, без вода и при 40-градусова жега.
"На летището в Агадир бяхме единственият самолет на пистата, полетите не бяха планирани, така че имаше малко персонал и никакви други пътници този ден. След слизането от самолета нямаше комуникация или представители на Ryanair", каза недоволният мъж, пише EdinburgLive.
Според туриста екипажът не се интересувал от помощ и отхвърлял всякакви опити за получаване на информация.
„На летището, на три часа път от дестинацията, около 200 души чакаха отговори, но никой от представителите на авиокомпанията не се свърза, не предостави информация или дори вода. Жалко е, че Ryanair не предостави никаква подкрепа и просто изоставиха клиентите си“, добави той.
Грег и няколко други пътници в крайна сметка взеха такси до Маракеш, което им струваше £120 за тричасовото пътуване, след като само един от четирите автобуса пристигна, за да вземе гневната група. Авиокомпанията потвърди, че се е наложило да промени маршрута си заради гръмотевичната буря.
„Този полет от Единбург до Маракеш (23 август) беше отклонен към Агадир поради гръмотевична буря на летище Маракеш. Самолетът кацна безопасно и Ryanair уреди няколко автобуса, за да откара пътниците до Маракеш, но някои пътници избраха да пътуват сами. Ryanair искрено се извинява за неудобството, причинено от бурята. Нищо не зависеше от компанията", каза по-късно говорител на авиокомпанията.
Превод: GlasNews