От 2014 година досега жалбите на авиопътниците в Европейския потребителски център са нараснали двойно, съобщава БТА, цитирани от БНР.
Всяка четвърта жалба е свързана най-вече с отменени или закъснели полети, забавен или загубен багаж, отказан достъп на борда. Напоследък има проблеми и със самите резервации.
Експертът Игнат Арсенов уточнява, че европейското законодателство се прилага, ако полетът заминава или пристига в държава-член на ЕС, Исландия или Норвегия с авиопревозвач, регистриран в тях.
Прочетете още
- 09:24 На метри от плажуващи: Джипове дрифтят по плажа на Паша дере ВИДЕО
- 08:00 Студенти от СУ излизат на протест срещу увеличаването на таксите за платеното обучение
- 09:58 Израел нанесе масивни въздушни удари по Йемен, използвайки 20 изтребителя
- 09:00 Климатик по варненски: Шише поддържа охлаждането в градски рейс СНИМКИ