От 2014 година досега жалбите на авиопътниците в Европейския потребителски център са нараснали двойно, съобщава БТА, цитирани от БНР.
Всяка четвърта жалба е свързана най-вече с отменени или закъснели полети, забавен или загубен багаж, отказан достъп на борда. Напоследък има проблеми и със самите резервации.
Експертът Игнат Арсенов уточнява, че европейското законодателство се прилага, ако полетът заминава или пристига в държава-член на ЕС, Исландия или Норвегия с авиопревозвач, регистриран в тях.
Прочетете още
- 16:00 Двама младежи пазаруват с крадени карти в София. Познавате ли ги? СНИМКИ
- 17:00 Неосветена пешеходна пътека в Младост едва не уби майка и дете. Търсят се свидетели
- 15:15 Мъртви души край Окръжна болница – никой не подаде ръка
- 13:25 Тежък сблъсък край София! Има пострадали, щетите са огромни* ВИДЕО+СНИМКИ