Всички 271 пътници и членове на екипажа на полет 191 на American Airlines загинаха при катастрофа, но събитията около нея са колкото мистериозни, толкова и трагични.
Дни преди полет 191 на American Airlines да падне на земята мигове след излитането от международното летище О'Хеър в Чикаго на 25 май 1979 г., Дейвид Бут сънувал един и същ обезпокоителен сън в продължение на 10 нощи подред. Историята припомня Daily Star.
„Всеки говори за мечта и всеки има мечти. Аз нямах мечта, имах видение. Сънят винаги започваше по един и същи начин. Беше ярък слънчев ден, гледам много голямо летище, много дълго. Виждам, че самолетът на American Airlines започва да рулира по пистата и набира скорост, в съзнанието ми има нещо грешно със звука, който издава двигателят“, спомня си американецът.
В разговор с Our Paranormal World в YouTube Дейвид описва как самолетът се издига във въздуха, след което се обръща и пада на земята, където експлодира. На следващия ден Дейвид сънувал абсолютно същия сън и не можел да спре. Той решил, че трябва да направи нещо по въпроса и се обадил на Федералната авиационна администрация (FAA), като призна, че напълно е очаквал телефонът да бъде затворен.
"Дейвид беше напълно нормален и правдоподобен, нямаше нищо странно в него. Той имаше проблеми със съня седем поредни нощи (по това време). Той имаше проблем и аз го послушах. Това беше моята работа", каза директорът по обществените въпроси на FAA Джак Баркър.
„Всеки ден ставаше все по-зле и по-зле и по-зле. Не знаех какво да правя. Беше невъзможно да забравя образа, запечатан не само в съзнанието ми, но и в самата тъкан на цялото ми същество - каза разтревоженият мъж.
На 25 май 1979 г. предчувствието на Дейвид било на път да се сбъдне: нещо му подсказало, че сънят никога няма да се повтори. Той се обадил на FAA и съобщил, че сънувал 10 нощи подред.
McDonnell Douglas DC-10, пътуващ за Лос Анджелис, излитал, когато левият му двигател се отделил, което било причината да се разбие на по-малко от миля от края на пистата. Разследването обвини за инцидента неправилните процедури за поддръжка на American Airlines.
След трагедията Дейвид призна, че все още е преследван от преживяното.
„Все още мисля за това и винаги се чудя дали можех да направя нещо повече?“ - каза той.
Превод: GlasNews