Разгневена сервитьорка разкритикува измамници за набрал популярност ресторантски трик „яж и върни“, който е накарал някои посетители да опитат около седем ястия, преди да откажат да ги ядат.

Реакцията на сервитьорка стана вирусна онлайн, след като тя хвана двама клиенти, които според нея са извършили безсрамна измама „изяж и върни“ - опитвайки ястие след ястие, преди да поискат възстановяване на сумата, защото „не им е харесало“, пише New York Post.

@girlypopzonly LIKE BRO :( Pls #serverlife #servertok #restaurantlife #serving ♬ original sound - girlypopzonly

„Те изядоха около 7 различни ястия“, каза раздразнена сервитьорка във видеоклип в TikTok, който стана вирусен.

„Между другото, ние не сме шведска маса. Ние не работим като шведска масат“, добави тя.

Видео, заснето от кухнята на ресторанта ѝ, разкрива подробно измамата: двойка поръчала напитки и основни ястия, след което се оплакала, че всяка чиния е „ужасна“ - но едва след като изяли по-голямата част от нея.

„Забележете, че бургерът е наполовина изяден. Всички пържени картофи са свършили“, каза потребителката на TikTok.

След това тя добави: „И така, тя ми връща половината бургер. И аз казвам: „Знаеш ли какво? Добре, не им хареса бургерът, няма проблем, харесаха пържените картофи.“ Така че си го връщам. Сваляме го от сметката.“

Но тогава дойде неочакваният обрат. Клиентката върнала наполовина изядения си бургер и вместо това изяла пастата със скариди на партньора си - само за да каже, че и тя не й харесва - след като чинията ѝ беше разчистена.

„Пастата със скариди е наполовина свършила. В чинията има три юфки“, оплака се сервитьорката във видеото си.

Докато чиниите с паста не били премахнати - и компенсирани - клиентите, според разказа, се смеели всеки път, когато тя минавала покрай тях.

Към края на видеото уморената сервитьорка каза, че подобни измами се случват твърде често.

„Трябва да спрем да позволяваме на хората да правят тези неща“, „Ако повече от половината ястие е свършило, няма възстановяване на сумата“, започнаха да коментират потребителите в интернет.

Други критикуваха управителя на заведението за това, което според тях е било неправилно действие.

„Вашият мениджър не е говорил с тях след второто връщане?“, попита един, докато друг написа: „Ако половината от ястието липсва, моят мениджър няма да го възстанови. Минималната отстъпка е 15 или 10%, ако се притесняват да платят. Ако не им хареса, изобщо нямаше да ядат, камо ли половината. Те просто са искали безплатно ястие.“