В свое изявление Марк Зукърбърг потвърди, че социалната мрежа ще продължи да е фокусирана върху показването на актуални новини, като този ангажимент няма да е ограничен единствено до News Feed, предаде Mashable.
От изказването му разбираме, че се експериментира с различни начини за възпроизвеждане на новини в профилите ни, включително и добавянето на нов News раздел.
Плановете на компанията предвиждат в тази секция да откриваме единствено премиум съдържание на най-авторитетните и реномирани източници. Марк Зукърбърг също така сподели, че е склонен да започне да плаща, за да имаме достъп до ексклузивни статии и публикации на най-големите имена в индустрията директно в акаунтите си в социалната мрежа.
Facebook разработват бизнес модел и екосистема, която да поддържа новия формат и да информира в реално време потребителите за най-интересните неща, които се случват. Все още не знаем кога може да очакваме премиерата на новия раздел за новини, но приоритета ще бъде висококачественото и достоверно съдържание. Важно е да отбележим, че концепцията предвижда тази функция да е безплатна за потребителите. По този начин Facebook ще се опита да се конкурира с Apple News+ и другите популярни приложения за новини в интернет.