Amazon продължава да радва своите акционери, представяйки отлични финансови резултати. Компанията представи редовния си доклад за изминалото тримесечие, от който става ясно, че макар и да забавя леко стремителния си растеж, Amazon печели все по-добре.
От изнесените данни се вижда, че лидерът в облачните доставки продължава доминацията си, като приходите на AWS нарастват с 41% на годишна база. Звеното има основна вина за това, което изглежда е най-доброто тримесечие на Amazon с отчетено увеличение на нетния доход от впечатляващите 129%.
Общите продажби на Amazon за периода нарастват със 17% на годишна база до границата от $59.7 милиарда. Макар и да посрещат очакванията на анализаторите, тези цифри представляват забавяне в растежа на Amazon – 20% ръст по този показател беше отчетен за последната четвърт на миналата година, а за Q3 2018, ръстът в приходите достигна 29%.
Една от областите, в които компанията влага все повече усилия и ресурси, онлайн рекламата, явно също показва здравословен ръст. Amazon не изнасят конкретни цифри само за този сегмент, но вмества отчета за рекламния си бизнес в перо „Други“, декларирайки увеличение на приходите от 34%.
Що се отнася до общият приход, то той възлиза на $3.56 млрд. или до $7.09 на акция. Това е над очакванията за $4.61 на акция.