Amazon потвърди амбицията си да навлезе по-трайно в домовете и офисите с анонса за придобиването на Eero, популярна компания, доставяща mesh Wi-Fi оборудване, която е основана преди четири години.

Макар и финансовите параметри по сделката да не се съобщават, то е известно, че Eero е привлякла инвеститорски интерес в размер от $90 милиона от основаването си през 2015 година досега. Компанията предлага основно два свои продукта: хъб, който действа като tri-band рутер и устройство, което разширява зоната на покритие на мрежата.

Eero, базирана в Сан Франциско, е основана през 2015 от Ник Уийвър, Еймъс Шалич и Нейт Хардисън с цел да направи безжичното свързване лесно за инсталиране и управление и ефективно във всяка стая от дома. CNBC споделят, че само през първите две седмици от старта на продажбите на техните основни продукти през 2015, компанията прибира приход от $2.5 милиона.

Единично Eero устройство се предлага на цена от $199 и покрива площ от близо 150 кв.м. Потребителите могат да си закупят и т.нар. бийкън за друго помещение за още $149 или да закупят двата продукта заедно на цена от $299. Освен това, компанията предлага и охранителна услуга на цена от $199.

„Още от самото начало, мисията на Eero е да направи така, че технологията вкъщи просто да работи“, споделя в специално съобщение изпълнителният директор на компанията и неин съосновател Ник Уийвър. „Започнахме с WiFi, защото това е основата на модерния дом. Всеки клиент заслужава надеждна и сигурна безжична връзка във всяка стая. Присъединявайки се към семейството на Amazon, ние сме развълнувани, че ще се учим и ще работим в тясно сътрудничество с екип, който определя бъдещето на дома, ускорява изпълнението на нашата мисия и поднася системите на компанията ни към повече потребители по целия свят“.