Филип Нарбебуру, старши вицепрезидент, Лекотоварни автомобили, PSA Group, Бизнес отдел: „В съответствие със стратегическия ни план Push to Pass, ние продължаваме да електрифицираме цялата си гама. Тази нова оферта е основно конкурентно предимство за нашите марки в един силно конкурентен сегмент на лекотоварните автомобили. Това е възможност да подсилим лидерската си позиция в Европа, като отговорим на новата нужда от шофиране с нулеви вредни емисии, без да се отказваме от полезните услуги, свързани с взискателните начини на ползване на професионалните ни клиенти.“
Големият ван Peugeot Boxer Electric ще бъде предложен с две нива на автономност в зависимост от версията: 141 мили по цикъла NEDC за дължини L1 и L2 и 169 мили по цикъла NEDC за дължини L3 и L4. След производството в завода на Sevel във Вал ди Сангро (Атеса, Италия) автомобилите ще бъдат електрифицирани и хомологирани от партньора BD AUTO.
В сегмента на средните ванове Peugeot Expert и Traveller ще предложат електрифицирана версия през 2020 г.
В С сегмента при вановете Partner Electric съществува от 1998 г. насам. Новото поколение на този ван ще бъде налично с електрифицирана версия до 2021 г.
От 1 септември тази година, благодарение на правилните технологични избори, направени в очакване на регламентите (SCR – Selective Catalytic Reduction (Селективна каталитична редукция) и GPF – Gasoline Particulate Filter (Филтър за твърди частици при бензиновите двигатели)), гамата лекотоварни автомобили на PSA Group (както стандартни, така и трансформирани автомобили) има всичко необходимо да завърши успешно тази нова стъпка към стандарта Euro 6 с тестовата процедура WLTP, отразяваща по-реалистичен разход на гориво в реална употреба.