Facebook смята да си смени търговското наименование, като се очаква това да бъде обявено следващата седмица, съобщава блогът The Verge.
Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за "метавселена".
Ребрандирането на компанията ще трябва да отразява позицията, че социалната мрежа Facebook е само един от продуктите на компанията, която притежава и други популярни услуги. Информация за новото име все още не е предоставена, но според автора на статията тя може да бъде свързана с Horizon - технология за разширена реалност, с която Facebook се занимава през последните няколко години.
Facebook не е първата технологична корпорация, решила да се преименува: през 2015 г. един от основните конкуренти на компанията на Марк Зукърбърг - Google, проведе преструктуризация на корпорацията, която получи името Alphabet.
Новото име на Facebook засега се пази в голяма тайна и дори не е известно на всички членове от ръководството.