Преди няколко дни сенаторката обвини Facebook, Google и Amazon, че използва огромните си ресурси, за да прекършат конкуренцията и да наклонят везните в своя полза, използвайки личната информация на хората. Тя изложи предложения, предназначени да противодействат на тяхното влияние, включително да нулират технологични сливания като това между Facebook и Instagram.
Една от рекламите на Уорън е видеоклип, който насочва потребителите към петиция на уебсайта на кампанията ѝ и моли избирателите да подкрепят плана ѝ. Други съдържат изображения и текст със същото съобщение. В един Twitter пост, сенаторката каза, че събитието показва колко власт притежава Facebook.
Компанията обаче заяви пред Politico, че е изтеглила рекламите, защото са нарушили политиката ѝ срещу използването на корпоративното лого. Когато премахна три от рекламите на сенаторката – защото повече от дузина очевидно не бяха засегнати – тя ги замени с послание, в което се казва: „Тази реклама е свалена, защото е в противоречие с рекламните правила на Facebook.“ Говорителят на гиганта обясни, че социалната мрежа вече ги е възстановила „в интерес на позволените дебати“.
Прочетете още
- 20:42 Два счупени световни рекорда - Карлос Насар с безупречно представяне в Кишинев!
- 16:11 Великден в писма: Какво бих казал на себе си в мълчаливата събота
- 15:00 Великденски "поздрав": Замериха кола с яйца в Ямбол СНИМКА
- 19:00 55 предписания са били игнорирани в ОПУ - Смолян, бебето плати с живота си